play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
Telephone:
01404 228911 | 07441 914946
SHUTE GARAGE, SHUTE, AXMINSTER, DEVON, EX13 7PZ

Customer reviews of Trade Link of Devon

At Trade Link of Devon we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car or van can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Trade Link of Devon

5 Trade Link of Devon
4.1

Based on 11 customer reviews

Powered by


  • 5

    Great experience and love the car!

    By Julian B on 12 May 2017 | Verified purchase

    I bought a Zafira Tourer from Trade Link Of Devon two months ago. An absolute pleasure to deal with from being picked up from the rail station to collect the car right through to dealing with a small issue I had after purchase. The staff were always polite and professional during and after the transaction, sorting out everything involved very promptly. I am very pleased with the car and the whole buying process. I would recommend them to anyone considering buying a used car and would definitely return for my next purchase.

    Reply from Trade Link of Devon on 12/05/17

    Dear Julian. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and it was good to hear of your positive experience in buying your car from us. Hopefully we will see you again for your next purchase! Best Regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    Honest people

    By Mark F on 11 April 2017 | Verified purchase

    Well worth the travel to save a thousand car was as described honest people to deal with well .

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Mark. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and it was good to hear of your positive experience in buying your car from us. Hopefully we will see you again for your next purchase! Best Regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    Overall a good deal.

    By F O on 01 December 2016 | Verified purchase

    Very pleased with the car. We were offered a little bit more for our part exchange at another dealership but this was for a more expensive car. Overall a good deal and we found them very straightforward to deal with.

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Frank. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and it was good to hear of your positive experience in buying your car from us. Hopefully we will see you again for your next purchase! Best Regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    Good service - Very happy to recommend

    By Jo F on 08 June 2017 | Purchase not verified

    We bought our car at a great price. Very helpful at all stages they collected us from the station and couldn't have done more.


  • 5

    A happy customer!

    By Carolyn E on 05 May 2017 | Purchase not verified

    I travelled some distance but it was worth it. First rate customer service and a great car at an amazing price. No pressure from the sales team it made the whole worry of buying a car more bearable!

    Reply from Trade Link of Devon on 06/05/17

    Thankyou for taking the time and effort to give us a positive review ,we have 1000s of happy customers but usually to busy enjoying there vehicle,we do aim to please everyone also give you the the best value for money.


  • 5

    A very bad experience indeed

    By Thomas B on 04 April 2017 | Purchase not verified

    Unfortunately I purchased this car through an external finance company and from distance so did not get to view the car or test drive prior to collection, however a reputable dealership should describe a car as it is and disclose any problems with it, unfortunately this was not the case with my purchase. The problems started as soon as I drove it away from the dealer and the car has now been at a Ford garage for over 2 months of 6 months of ownership and despite continued contact from myself, the dealership has absolutely no interest in helping with or rectifying the situation. I'm afraid based on my experience I would absolutely not recommend this dealership to anyone.

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Thomas Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers but understand that sometimes even new cars can have problems and we're sorry that you've had a negative experience. Like all of our customers, you were given as much time as you wanted to inspect, test and drive your car when you collected it from us personally, and you mentioned no concerns at the time. All our cars have an extensive Pre-Delivery Inspection and your car had no faults showing, of course we would have addressed any issue prior to collection. We understand that the car subsequently developed a fault which is being addressed by Ford directly under warranty although we would have been happy for you to return the car to us at the time to resolve. Please accept our apologies for your inconvenience. Best regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    Don't waste your time with this company

    By Craig L on 24 March 2017 | Purchase not verified

    Would not recommend anyone buying a car for this company. I brought a car from this company with a full Service history. Started up the vehicle service light was on so had to pay a company to services it because unfortunately I live 455 miles away. All so Front wheel discs bent phoned many times just to get fobbed off.was told can bring car back from them to look at but going to cost me £150 round trip. Back parcel shelf missing still wanting for one to be supplied nearly a month now.

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Craig. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers but understand that sometimes even new cars can have problems and we're sorry that you've had a negative experience. Like all of our customers, you were given as much time as you wanted to inspect, test and drive your car when you collected it from us personally, and you mentioned no concerns at the time. Your car did have a comprehensive main dealer service history which you also viewed prior to purchase. When you reported the fault we checked with manufacturer directly who said that those discs do not warp as they are 1.5” thick, which is why we wanted to check the car issue ourselves before correcting. Please accept our apologies for your inconvenience. Best regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    Excellent service

    By Denise J on 07 March 2017 | Purchase not verified

    Third car I have bought from them always gives me a good price for my old car car always ready to collect in a few days good service nice friendly staff very helpful thankyou

    Reply from Trade Link of Devon on 12/05/17

    Dear Denise. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and it was good to hear of your positive experience in buying your car from us. Hopefully we will see you again for your next purchase! Best Regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    helpful and efficient.

    By Jilly M on 24 February 2017 | Purchase not verified

    I have recently had dealings with Peter at Trade Link, although the car proved unsuitable I found that Peter was extremely helpful and considerate. He was always polite and friendly. The whole thing was dealt with efficiently and I am happy with the outcome.

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Jilly. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and although we are sorry the car was not for you it was good to hear of your positive experience in dealing with us. Best Regards, Trade Link Of Devon


  • 5

    car buying made easy

    By emma w on 09 January 2017 | Purchase not verified

    Bought a fab car at a fab price , had one small niggle with the car which was sorted without any problem whatsoever , would recommend to anyone wishing to purchase a new vehicle . Staff were a pleasure to deal with , not at all pushy and very patient wouldn't hesitate to go there again .

    Reply from Trade Link of Devon on 05/05/17

    Dear Emma. Thank you for proving feedback, we are constantly looking to improve our service. We have thousands of satisfied customers and it was good to hear of your positive experience in buying your car from us. Hopefully we will see you again for your next purchase! Best Regards, Trade Link Of Devon


‹ Prev Next ›